آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

راهنمای خرید دستمال مرطوب نوزاد + بهترین مدل های موجود در بازار

نوشته شده در تاریخ3 ماه پیش

مادرها و پدرها زمانی که خارج از منزل هستند و به آب دسترسی ندارند، برای تعویض پوشک کودکان دلبند خود باچالش هایی مواجه می شوند.. در مورد نوزادان که پوستشان حساس‌تر نیز هست و باید در هر بار تعویض پوشک، پوستشان تمیز شود، این چالش به صورت جدی تر هم دیده می شود. 

بهترین راهکار برای حل این مساله، استفاده از دستمال مرطوب کودک است که می‌توانید آن را همیشه همراه خودتان داشته باشید و با خیالی آسوده و در نهایت مراقبت از پوست لطیف دلبندتان، پوشک او را تعویض کنید. اما برای اینکه بدانید بهترین دستمال مرطوب کودک چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و در انتخاب این محصول به چه مواردی باید دقت کنیم، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین دستمال مرطوب نوزد

مهم ترین ویژگی دستمال مرطوب کودک 

معمولا بیشترین ماده تشکیل‌دهنده دستمال مرطوب آن آب است

- PH دستمال های مرطوب مناسب کودکان، باید متناسب با PH طبیعی سطح پوست آن ها باشد و دستمال های مرطوبی که حاوی عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و نرم‌کننده هستند، باعث کاهش احتمال آسیب به پوست می‌شود.

- دستمال‌های مرطوب کودک باید برای مراقبت بیشتر از پوست نوزاد، بدون الکل، پارابن، صابون باشند 

- علاوه بر خاصیت تمیزکنندگی بتوانند به پاک کردن مواد چرب از روی پوست و پاک کردن بهتر ناحیه پوشک کمک کنند 

آیا دستمال مرطوب برای نوزاد ضرر دارد ؟ 

توجه داشته باشید که بهترین دستمال مرطوب برای نوزاد هم نمی‌تواند جایگزین شستشو با آب و صابون یا شامپو شود.

استفاده بیش از حد این محصول نیز موجب قرمزی، خشکی پوست و تشدید خارش آن می‌شود. علاوه بر این اگر میزان ادرار و مدفوع زیاد باشد، دستمال قادر نیست همه آلودگی‌ها را به خوبی پاک کند.

بنابراین مواقعی که به آب دسترسی نداریم و می‌خواهیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پوست دلبندمان را تمیز کنیم، می‌توانیم از دستمال مرطوب استفاده کنیم.

بسته‌بندی‌های دستمال مرطوب طوری است که می توانید به راحتی در کیف‌ مان بگذاریم و همه جا همراه خودمان داشته باشیم

کاربرد های دستمال مرطوب نوزاد 

- مناسب برای تمیز کردن نوزاد و کودک هنگام تعویض پوشک

- قابل استفاده برای پاک کردن و تمیز کردن  دست و صورت و بینی نوزاد 

- خنک کردن بدن در فصل گرما

- قابل استفاده برای تمیز کردن اسباب بازی نوزاد 

- مناسب برای تمیز کردن دهان ، لثه و دندان نوزاد 

- تمیز کردن سطوحی که کودک با آن‌ها در تماس است

- قابل استفاده برای پاک کردن شیشه شیر، پستانک و دیگر ظروف غذای نوزاد

- تمیز کردن سینه مادر برای زمان شیردهی، با استفاده از انواع بهترین دستمال مرطوب نوزاد

معرفی بهترین مدل دستمال مرطوب نوزد

نکات لازم هنگام خرید دستمال مرطوب نوزاد 

تاریخ انقضا : دستمال مرطوب نیز مانند بقیه ی محصولات بهداشتی دارای تاریخ تولید و انقضا نیز می باشد که هنگام خرید دستمال مرطوب باید به آن توجه داشته باشید 

کاربرد دستمال مرطوب : همان طور که می دانید دستمال مرطوب کابرد های بسیاری دارد مثلا اگر دستمال مرطوب را برای تمیز کردن دهان و لثه نوزاد می خواهید باید دستمال مرطوبی را تهییه کنید این ویژگی را داشته باشد همچنین برخی دیگر از دستمال مرطوب‌ها برای پاک کردن شیشه شیر و پستونک کاربرد دارند. بنابراین در زمان خرید باید به کاربرد دستمال مرطوب و نوع نیاز به آن توجه داشت.

مواد تشکیل دهنده :  از آنجایی که پوست نواد بسیار حساس و لطیف است بنابراین دستمال مرطوب هایی که برای نوزاد تولید می شود از مواد فاقد الکل و ضد حساسیت استفاده می شود پس زمان خرید دستمال مرطوب به مواد تشکیل دهدنده آن نیز توجه داشته باشید که فاقد پارابن و مواد نگه‌دارنده شیمیایی باشد.

برند و قیمت : دستمال مرطوب نوزاد به طور مستقیم با پوست او در ارتباط است. در نتیجه توصیه می‌شود تا از برندهای معتبر و شناخته شده استفاده شده و به هیچ عنوان از دستمال‌هایی با برند ناشناخته که قیمت پایین‌تر و کیفیت نامعلومی دارند استفاده نگردد. بهتری برند های موجوددر بازار را می توان برند دکتربراون ، بی بی سیل ، چیکو ، پریما و ... نام برد 

محصولات مرتبط
مرجع: BS4872
4,190,000 ریال
مناسب برای پاک کردن و استریل کردن دوردهان، دست، بدن و ناحیه تعویض پوشک  نوزادان و کودکان مناسب برای استریل لوازم کودک  استریل میوه و سبزیجات  80عددی ابعاد هر دستمال : 160×200 میلی متر تاریخ انقضاء:2025/09
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واحد فروش

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم