آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

راهنمای خرید واکر کودک

نوشته شده در تاریخ5 ماه پیش

واکر کودک وسیله ای جذاب و دوست داشتنی برای کودکان بوده که هم ایمنی برای کودک را در موقعی که هنوز نمی تواند تعادل خود موقع راه رفتن حفظ کند به همراه دارد و هم برای او سرگرم کننده هست .

یکی از اتفاقات جذاب و دوست داشتنی دوران رشد نوزاد زمانیست که برای اولین بار ایستاده و تاتی تاتی کنان به سمت آغوش شما می آید . در عین جذابیت و شادمانی که به همراه دارد راه رفتن نوزاد نوپای عزیز شما ، نگرانی هایی را هم حتما در پی خواهد داشت چون قدمهای نوزاد نوپا تا قبل از یادگیری کامل راه رفتن سست بوده و هر لحظه احتمال داره به زمین بخورد .

کودک نوپا دوست داره به اینجا و آنجا سر بزنه و دیگه دوست نداره یک جا بنشیند . پاهای نوزاد برای نگه داشتن وزنش قوی نیستند و زمانیکه به خوبی راه رفتن رو یاد نگرفته و هنوز در مرحله تاتی کردن هست ، حتما باید او را همراهی کنید تا زمین نخورد یا خدایی نکرده با از دست دادن تعادلش سر کودک به جایی برخورد نکنه . اینجوری شما نمیتوانید به کارهای خود برسین و همیشه همراه او باشید . نگران نباشید شما از واکر کودک که وسیله ای جذاب و دوست داشتنی برای کودکان بوده که هم ایمنی برای کودک را در موقع تاتی کردن به همراه دارد و هم برای او سرگرم کننده هست در این دوران میتوانید استفاده کنید .

در خرید واکر کودک تردید نکنید و این وسیله جذاب رو در لیست خرید سیسمونی قرار بدین .

واکر کودک چیست و استفاده از آن چه مزیتی برای کودک دارد ؟

واکر های کودک اسباب بازی آموزشی جذاب و ایمن هستند که مانند عصا کمک میکند به تعادل کودک نو پا برای ایستادن و راه رفتنش که به این ترتیب از زمین خوردن او موقع راه رفتن جلوگیری میکند و از جنس های مختلفی مثل چوب ، پلاستیک و فلز ساخته می شوند. واکر باعث میشود که کودک کمترین فشار را به پای خود آورده و با تکیه بر آن راحت تر قدم برداشته تا ماهیچه های گای او تقویت شود .کودک از اینکه به تنهایی و بدون کمک دیگران راه میرود اعتماد به نفس و اشتیاق به راه رفتن پیداکرده که برای پیشرفت مهارت از مرحله تاتی کردن به راه رفتن خیلی موثره .

کودک در حین استفاده از واکر آزادی عمل داشته ، مجبور نیست در یک محیط کوچک مانند روروئک زندانی باشد میتواند به تنهایی هر زمان که خسته شد واکر خود را کنار گذاشته و به بازی دیگری مشغول شود.

چه زمانی از واکر برای کودک میتوان استفاده کرد ؟

زمان استفاده از واکر کودک با توجه به جثه و قدرت هر کودکی متفاوته و معمواکرولا از زمانیکه کوچولوی شما برای بلند شدن آماده شده و سعی میکند که حرکت کند ، می توان از واکر استفاده کرد . واکرها عموما برای کودکان رنج سنی 6 تا 18 ماه طراحی و ساخته شده اند و بیشتر کودکان بین زمان 9 تا 12ماه شروع به راه رفتن میکنند 

بهترین زمان استفاده از واکر به طور متوسط از حدود ۹ ماهگی است ، چرا که در این سن بدن را به سمت بالا کشیده و ایستاده حرکت می کند .

مشخصات یک واکر خوب و کاربردی برای کودک 

واکرهای کودک فقط برای راه رفتن طراحی نشدن و تنوع بالایی از نظر شکل و امکانات دارن که برای خرید حتما نکاتی را که در زیر ذکر می شودعلاوه بر بودجه در نظر گرفته شده در نظر داشته باشین .

  ارتفاع واکر باید متناسب با قد کودک شما و یا قابل تنظیم ارتفاع باشد به طوری که پای کودک به زمین برسد .واکر

  سطح مقطع پهنی داشته باشد تا کودک نتواند هر جایی که می‌خواهد برود

  چرخ‌هایش دارای پدهای ضد سرخوردن باشد

  دارای اسباب بازی و کلید موزیک برای سرگرمی و بازی کودک باشد . بهتره واکری را تهیه کنید که اسباب بازی هایش قابل جداشدن از بدنه واکر باشد تا زمانیکه کودک شما رشد کرد و راه رفتن رو یاد گرفت بتوانید اسباب بازی ها را جداکرده و برای بازی به او دهید

  سبک و مستحکم باشه .

در ساخت واکری که خریداری میکنید از مواد شیمیایی مضر استفاده نشده باشد . که این مورد اگر از فروشگاه های اینترنتی لوازم سیسمونی خریداری میکنید حتما قید شده باشد .

تاشو و قابل حمل باشد تا حتی در سفر هم بتوانید به همراه خود ببرید و زمانیکه کوچولوی شما از آن استفاده نمیکند واکر را جمع کرده و در یک گوشه قرار دهید .

واکر را متناسب با سن کودک انتخاب کنید .

نکات ایمنی برای استفاده کودک از واکر

چون با واکر ، کوچولوی شما راحت تر راه میره باید محیطی امن و مسطح برای حرکت او برقرار کنید و بهتره دسترسی کودک را به آشپزخانه ، راه پله ها ، بخاری و ... محدود کنید .

در روزهای ابتدایی استفاده از واکرکودک را همراهی کنید.

گوشه های میز ، لبه دیوار ها را با محافظ ایمن کنید .

در آخر تعدادی از نمونه های خوب واکر نوزاد در فروشگاه نی نی لازم را به شما معرفی میکنیم تا با توجه به ، خصوصیت هر یک بهترین انتخاب را کنید .

         خرید واکر موزیکال دو کاره   

 

 خرید واکر و میز بازی موزیکال

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واحد فروش

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم