آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

رنگ مناسب لباس نوزادی دخترانه و پسرانه

نوشته شده در تاریخ4 ماه پیش

رنگ های لباس بچه گانه دختر و پسر ، تقریبا تفکیک شده اند ولی این به آن معنا نیست که اگر رنگی را عموما دختران میپوشند برتن پسرتان کنین خطایی مرتکب شده و برای پسران ممنوعه . گاهی می طلبد که تن دخترتان لباس آبی رنگ کنین و بلعکس .

 
 

رنگ مناسب لباس نوزاد دختر و پسر

شاید موقع خرید سیسمونی و یا خرید لباس بچه گانه از فروشگاه های پوشاک نوزادی و یا فروشگاه های اینترنتی با آن همه جذابیتی که لباسهای کوچولو رنگی دارن ، انتخاب برای شما سخت باشه و به این فکر کنین که چه طرح و رنگ لباسی برای فرزندتان تهیه کنین . باید بگم رنگ لباس نوزاد و ترکیب و هارمونی رنگ ها رو حتما باید در نظر داشته باشین و با توجه به ویژگی هر رنگ ، علاقه و تاثیر رنگ ها بر کودک ، خرید لباس بچه رو انجام بدین ، چون واکنش کودکان به رنگ لباس بیشتر از طرح آن هست و رنگ لباس بر سلامت نوزاد و کودک ، خلق و خوی آنها تاثیر میذاره .

در قدیم برای لباس پسر یا دختر نوزاد تنها از رنگ سفید استفاده می‌کردند ولی از سال 1940 به بعد برای نوزاد دختر رنگ صورتی و برای نوزاد پسر رنگ آبی انتخاب شد . ولی نه اینکه حتما از این دو رنگ فقط استفاده کنید ، رنگ های دیگری هم هستند که انتخاب مناسبی برای لباس نوزاد دختر و پسر میباشند و می توانین از رنگ های شاد و مناسب با سن و جنسیت کودک انتخاب کنین .

نوزاد تازه متولد شده دید خوبی از رنگ ها ندارد ولی به مرور که بزرگتر میشه ، رنگ ها را کاملا درک کرده و از رنگ ها تاثیر میگیرن

پس باید بدانید رنگ لباس کودک همچون بزرگسالان می تواند بر روحیه آنها تأثیر داشته باشه 

برای لباس نوزاد تا یک سالگی رنگ های روشن مناسبه زیرا باعث میشود که کثیفی لباس سریع نشان داده شود و شما اقدام به تعویض لباس کرده ، به این ترتیب روی بهداشت و سلامت کودک تاثیر دارد . رنگهای روشن می‌توانند فضایی لطیف ، آرام و معصومانه ایجاد کنن و از ۹ ماهگی به بعد برای توجه کودک رنگ نارنجی و قرمز کمرنگ میتونین اضافه کنین .

کودکان به رنگهای درخشان و زنده زرد ، نارنجی ، سبز ، قرمز وآبی واکنش مثبت نشان داده و علاقه دارند .

رنگ های لباس بچه گانه دختر و پسر ، تقریبا تفکیک شده اند ولی این به آن معنا نیست که اگر رنگی را عموما دختران میپوشند برتن پسرتان کنین خطایی مرتکب شده و برای پسران ممنوعه . گاهی می طلبد که تن دخترتان لباس آبی رنگ کنید و بلعکس .

 

دسته بندی رنگها

رنگها در کل به سه دسته گرم ، سرد و خنثی تقسیم میشوند .    

                                                چرخه رنگ

رنگ های گرم : قرمز ، صورتی ، زرد ، بنفش ، طلایی و نارنجی

این رنگها می توانند حالات روحی مختلفی همچون هیجان یا خشم را به انسان القا کنن .

رنگ های سرد : آبی ، سبز ، فیروزه ای ، بنفش

رنگ های سرد به طور کلی خاصیت آرامش بخش دارند و به همین دلیل برای کودکان بیش فعال بهتره از رنگهای سرد استفاده کنین تا احساس آرامش در این کودکان بیشتر شود .

رنگ های خنثی شامل: سفید ، مشکی ، خاکستری ، نقره ای ، کرم ، قهوه ای ، سرمه ای

رنگ های خنثی رنگ هایی ساده ، جذاب و کاربردی هستند ، این رنگ ها همیشه جذابیت داشته و هیچ وقت از مد نمی افتند . رنگ های خنثی حس آرامش رامنتقل کرده و خیلی راحت با رنگ های دیگه ست می شوند .

خواص لباس هایی به رنگ گرم

 قرمز :

رنگی پر انرژی است و با پوشاندن لباس قرمز رنگ برتن کودک او توسط دیگران جذاب تر دیده می شود و باعث افزایش قدرت اراده در کودک میشود .

بیش از حد رنگ قرمز استفاده نکنید زیرا رفتار پرخاشگرانه ، تهاجمی و عدم توانایی در تمرکز را تشویق می کند .

رنگ قرمز قدرت اراده ، انرژی و رهبری را توسعه داده و گاهی بر حالت  تهاجمی نیز تاثیر می گذارد .

لباس رنگ قرمز                                                                                                       

         خرید لباس رنگ قرمز

         

صورتی :

لباس به رنگ صورتی ، حس آرامش و نشاط به کودک بخشید ه و کودک را با مزه تر نشان می دهد .

خرید لباس رنگ صورتی

نارنجی :

رنگ نارنجی از رنگهای گرم و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن ، خلق و خوی خوب و تحریک قدرت بینایی در کودک میشود . رنگ نارنجی از ترکیب دو رنگ زرد و قرمز تشکیل شده ، در نتیجه ویژگی هر دو رنگ را داراست و برای لباس بچه گانه هردو جنسیت گزینه خوبیه زیرا این رنگ اعتماد به نفس ، برون گرایی و استقلال را در کودک تشویق کرده و رنگ نشانه ی گرمی ، خوشحالی بوده .

زرد :

این رنگ سیستم عصبی را تحریک به فعالیت می کند و توان کودک را به اوج می رساند. خورشید مظهر دانایی کامل بوده و زرد ، رنگ دانایی و خردمندی است مفاهیمی چون شادی و نشاط و خوش بینی را در بر می گیره. رنگ زرد از آن دسته از رنگهاست که هم مناسب دختران و هم پسران بوده و انتخاب مناسبی برای زمانیست که شما جنسیت نوزاد رانمیدانید و میخواهید هدیه تهیه کنین

رنگ زرد روشن باعث افزایش حافظه می گردد.

     خرید لباس به رنگ زرد

 

پرفروش ترین لباس نوزادی دخترانه

خواص لباس با رنگ های سرد

سبز :

رنگ سبز رنگ زندگی است و حس رشد و نو شدن می‌دهد و به همین علت برای لباس بچه ها رنگ مناسب و دوست داشتنیه. لباس های سبز آرامش بخش و مناسب هر دو جنسیت کودک میباشد. سایه‌های رنگ سبز زمانی که با رنگ‌های دیگر ترکیب شوند برای لباس‌ نوزاد پسر و لباس نوزاد دختر بسیار گزینه مناسبی هستن .

     خرید لباس به رنگ سبز

آبی :

رنگ صلح و آرامشه که آرامش ذهن و بدن را در بر دارد و باعث کاهش ضربان قلب و تنش شده در نتیجه احساس اضطراب و پرخاشگری را کاهش داده و حس ایمنی و آسایش را ایجاد می کند . بهتره این رنگ رو به تنهایی برای لباس بچه گانه در نظر گرفته نشه .

       

  خرید لباس به رنگ آبی      

بنفش :

این رنگ نشانه عزت نفس و وقار و بصیرت و خود برتری است . لباس بنفش باعث رویایی شدن و تقویت احساسات میشه . این رنگ نشانه ثروت و شیک بودن است .

رنگ مناسب لباس نوزاد دختر

اغلب برای لباس نوزاد دختر از رنگ‌های سفید ، یاسی ، صورتی روشن و گلبهی استفاده میشوند که هم به تنهایی و یا ترکیبی از آنها با هم برای دختران زیبا به نظر می‌رسه . در کل از رنگهای روشن استفاده کنین و اگر مایل بودین برتن نوزاد دخترتان لباس آبی روشن کنید ، خوبه یه تل سر نوزادی هم سر دختر زیباتون بذارین چون رنگ آبی به عنوان رنگ لباس پسرانه جا افتاده .

 

پرفروش ترین لباس نوزادی پسرانه

رنگ مناسب لباس نوزاد پسر

رنگ آبی و قهوه ای  از نمونه رنگ هایی هستند که معمولا برای لباس پسرها استفاده میشود . رنگ آبی آرامش بخشه و شما خیلی راحت میتونین با دیگر رنگها ست کنین .

رنگ مخصوص هر جنسیت

صورتی دخترانه
آبی پسرانه
قهوه ای پسرانه
سبز مشترک
سفید مشترک
قرمز مشترک
نارنجی مشترک
بنفش مشترک
خاکستری مشترک
زرد مشترک

در آخر تعدادی از برند های خوبه لباس سیسمونی نوزاد در فروشگاه نی نی لازم را به شما معرفی میکنیم تا با توجه به ، خصوصیت هر رنگ لباس نوزاد بتوانید بهترین جنس و رنگ را انتخاب کنید .

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واحد فروش

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم