آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

راهنمای کامل و جامع خرید انواع دندانگیر نوزاد

نوشته شده در تاریخ5 ماه پیش

یکی از مواردی که چک لیست خرید سیسمونی قرار دارد دندانگیر نوزاد است.مرحله دندان در آوردن کودک جزیی از مراحل رشد کودک است که بسیاری از والدین را نگران و مضطرب می کند . در حدود 3 الی 6 ماهگی حتی قبل از اینکه کودک ....

یکی از مواردی که در چک لیست خرید سیسمونی قرار دارد دندانگیر نوزاد است.مرحله دندان در آوردن کودک جزیی از مراحل رشد کودک است که بسیاری از والدین را نگران و مضطرب می کند . در حدود 3 الی 6 ماهگی حتی قبل از اینکه کودک یاد بگیرد به تنهایی خودش بنشیند یا غذا بخورد احتمالا دندان او کم کم در می آید ولی متاسفانه بیرون آمدن تدریجی دندان ها برای کودکان چندان راحت نیست و آن ها را اذیت می کند.

برخی از والدین معتقدند که هنگامی که از دهان کودک بزاق ترشح شده و به بیرون می ریزد کودک در حال دندان درآوردن می باشد و بنابراین به دنبال وسیله ای برای کاهش درد و التیام کودک خود هستند . برای این منظور استفاده از دندانگیر می تواند یک راه حل مناسب باشد این وسیله بسیار کاربردی است . فشردن و یا جویدن دندانگیر توسط کودک باعث آرامش و کاهش درد و خارش لثه های آن می شود .

برخی از والدین ترجیح می دهند که از دندانگیر هایی برای کودک خود استفاده کنند که دارای مایع باشد و بتوانند آن را درون فریزر قرار دهند تا خنک شود و این کار باعث تسکین درد کودک شود بنابراین نوع دندانگیر استفاده شده برای هر کودک متفاوت است در ادامه می خواهیم مواردی را برای انتخاب یک دندانگیر مناسب برای کودک دلبندتان ارائه دهیم.

نوزادان چه زمانی از دندانگیر استفاده می کنند ؟

همان طور که می دانید دندانگیر یک وسیله ای است برای کودک که معمولا از 6 ماهگی به بعد استفاده می کند . این وسیله قطعه ای پلاستیک است تا کودک بتواند زمانی که شروع به دندان در آوردن می کند آن را داخل دهان خود قرار دهد تا خارش لثه ها و درد دندان درآوردن را کاهش دهد . اما این یکی از دلایلی است که می توان به آن اشاره کرد به طور کلی تمایل به قرار دادن اشیا مختلف در دهان کودک یکی از مراحل رشد کودک است چرا که این کار باعث می شود تا کودک زبان خود را در اطراف دهان کشیده و باعث شناخت و آگاهی او شود بنابراین اگر کودک خود را در حال جویدن وسایل و اشیاء گوناگون مانند لحاف و بالش ، اسباب بازی و …مشاهده کردید متعجب نشوید 

خرید اینترنتی انواع دندانگیر نوزاد

خرید بهترین نوع دندانگیر

همان طور که میدانید دندانگیر ها انواع مختلفی در رنگ ها و طرح های متنوعی موجود هستند بنابراین در هنگام خرید علاوه بر زیبایی های ظاهری دندانگیر باید به نکات دیگری نیز توجه کنید . شما میتوانید با مراجعه به بخش دندانگیر سایت فروشگاهی نی نی لازم انواع دندانگیر ها را از بهترین برندهایی مانند چیکو ، دکتر براون ، اونت ، کیدزمی و نابی و .... را ببینید این محصولات در طرح ها و رنگ های متنوع موجود می باشند .

نکات مهم قبل از خرید دندانگیر نوزاد :

نوزادان به طور مستقیم دندان گیر را داخل دهان شان می کنند، به همین دلیل برای خرید این محصول شما باید موارد مهمی را بدانید تا سلامتی نوزادتان به خطر نیفتند.


فاقد مواد مضر شیمیایی باشد ( Free BPA )

دندانگیر را از برند های معتبر تهیه کنید تا سلامت کودکتان به خطر نیافتد. بیسفنول آ BPA یکی از انواع موادی است که در ساخت وسایل پلاستیکی از آن استفاده می شود. در سال 2012، سازمان غذا و داروی ایالات متحده استفاده از BPA را در تمامی شیشه شیرهای طلقی  و دندانگیر و سایر وسایل پلاستیکی نوزاد، ممنوع کرد و از همین رو امروزه بیشتر این وسایل فاقد BPA هستند.


خطر خفگی نداشته باشد

طراحی دندانگیر بسیار مهم است چرا دندان گیر نباید دارای قطعات قابل جداشدن یا کوچک بودن باشد زیرا امکان کنده شدن توسط دهان کودک را دارد و ممکن است باعث خفگی نوازد شود


شست وشو مناسب

دندان گیر قرار است در دهان نوزادتان قرار گیرد پس بهداشت و تمیز کردن مداوم آن را توجه داشته باشید . اکثر دندانگیر ها را می توانید در ماشین ظرف شویی قرار دهید همچنین می توانید در دستگاه های استریل نیز برای شست و شو و تمیزی بیشتر قرار دهید.


اندازه مناسب

داشتن سایز مناسب دندانگیر برای کودک که هم بتواند آن را در دهان خود قرار دهد و هم به راحتی بتواند آن را در دست بگیرد حائز اهمیت است

نحوه تمیز و استریل کردن دندانگیر نوزاد

همان طور که می دانید استریل کردن شیشه شیر و پستانک نوزاد در حفظ سلامت کودک بسیار مهم است. بنابراین تمیز کردن و استریل کردن دندانگیر نوزاد هم اهمیت بسیاری دارد از آن‌جایی‌که کودک به تنهایی دندانگیر را در دست‌هایش نگه می‌دارد، احتمال افتادن آن بر روی زمین بسیار زیاد است. به‌همین دلیل شما باید مرتبا دندان گیر را با استفاده از دستمال‌های استریل تمیز کنید. همچنین در صورتی‌که دستمال در دسترس نداشته باشید، می‌توانید دندانگیر را با استفاده از آب و شوینده مناسب شستشو دهید. انواع مایع های استریل نظیر ناک و چیکو فرمولی مناسب و ایمن برای شستشوی لوازم نوزاد دارند که به راحتی می توانید وسایل نوزاد خود را استریل کنید.

انواع دندانگیر کودک

دندان گیرها دارای تنوع های بسیاری هستند و در شکل های مختلف با کارآیی های گوناگون تولید می شوند

دندانگیر عروسکی



عروسک های دندانگیر هم باعث سرگرمی نوزاد می شود و هم هنگام دندان در آوردن باعث تسکین درد لثه های نوزاد می شود.


خرید اینترنتی انواع دندانگیر نوزاد

دندانگیر یخ ساز 

این مدل دندانگیر قابل قرارگیری در یخچال جهت سرد شدن برای تسکین درد لثه کودک ، بهداشتی و قابل شستشو می باشد مناسب تسکین لثه درد کودک ، ساخته شده از مواد نرم و کاملا بهداشتی ، عاری از هرگونه مواد و ترکیبات سمی و مضر.

خرید اینترنتی انواع دندانگیر نوزاد

دندانگیر حلقه ای 

این مدل رایج‌ترین مدل دندان گیر است. معمولا روی آنها بافت‌های مختلفی کار شده است که سبب می‌شود کودک با جویدن هر بخش احساس خوبی در لثه‌هایش داشته باشد. در دست گرفتن این دندان گیرها برای کودک خیلی ساده‌تر است، زیرا می‌توانند دور آن را چنگ بزنند و در مشت‌شان نگه دارند و بجوند. شست‌وشوی این مدل هم از همه راحت‌تر است.

از معایب آن این است که ممکن است برای کودکانی که دهان کوچکتری دارند کمی بزرگ باشد و نتوانند آن را به همه جای لثه‌ها برسانند.

معرفی انواع دندانگیر نوزاد و کودک

دندانگیر تکه ای 

این مدل دندانگیرها ممکن  است هر شکل و طرحی داشته باشند که برای کودک جذاب است این مدل دندانگیر ها بهترین نوع دندانگیر هستن و در طرح ها و مدل های متنوع موجود می باشند و به راحتی در دست کودک قرار میگیرد.

خرید اینترنتی انواع دندانگیر نوزاد

دستکش دندانگیر



این مدل دندانگیر ها به صورت یک دستکش است که پنجه‌های آن به شکل دندان گیر طراحی شده‌اند و کودک می‌تواند دستکش را بپوشد و پنجه‌های آن را بجود.

انواع دندانگیر نوزاد - معرفی دندانگیر نوزاد



 

 

محصولات مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واحد فروش

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم