آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

راهنمای بستن ساک لوازم مورد نیاز نوزاد برای بیمارستان

نوشته شده در تاریخ5 ماه پیش

یکی از این اقدامات مهمی که مادران باید در ماه های پایانی انجام بدن بستن ساک بیمارستان نوزاد است. در حالت معمول جمع کردن این وسایل در ماه هشتم تقریبا تمام میشود چون ممکن است هر لحظه نوزاد به دنیا بیاید و .....

هنگامی که وارد هفته ۳۶ بارداری می شوید زمان آن می رسد تا کم کم خود را برای روز زایمان آماده کنید. یکی از مهمترین مواردی که برای این روز باید به آن توجه ویژه کرد تهیه وسایل مورد نیاز نوزاد برای بیمارستان می باشد . 

مادران در ماه‌های پایانی بارداری تمام تلاش خود را برای داشتن یک روز به‌ یاد ماندنی با فرزندشان در روز زایمان می‌کنند. مادران باید پیش از موعد زایمان خود اقدامات مهمی را انجام دهند. یکی از این اقدامات مهمی که مادران باید در ماه های پایانی انجام بدن بستن ساک بیمارستان نوزاد است. در حالت معمول جمع کردن این وسایل در ماه هشتم تقریبا تمام میشود چون ممکن است هر لحظه نوزاد به دنیا بیاید. شاید به نظر بیاید بستن ساک لوازم نوزاد در ظاهر کار راحت و ساده ای به نظر بیاید ولی این کار باید با دقت و آگاهی آنجام شود تا چیزی از قلم نیافتد 

ما در این مطلب سعی داریم به‌ صورت خلاصه به وسایل و مواردی که مادران می‌بایست در ساک لوازم نوزاد خود قرار دهند را بیان کنیم. اگر می‌خواهید از بستن یک ساک بیمارستان نوزاد دست و پاگیر راحت شوید، با ما همراه باشید.

راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد

راهنمای خرید ساک لوازم نوزاد 

در لیست زیر مهمترین وسایل مورد نیاز برای تولد نوزاد در بیمارستان برای شما و نوزادتان آماده شده است تا بتوانید براحتی و در آرامش کامل لوازم ساک بیمارستان نوزاد خود را تهیه کنید.

قبل از بستن ساک لوازم نوزاد تان باید به این نکته توجه کنید که مادران علاوه بر ساک لوازم نوزاد که باید وسایل ضروری نوزاد را در آن قرار دهید یک ساک برای خود مادر نیز آماده داشته باشید و وسایل شخصی مادر را نیز در آن قرار دهید. در ادامه ضروری‌ترین لوازم برای بستن ساک لوازم کودک را معرفی می‌کنیم.

یک یا دو دست لباس نوزاد مثل سرهمی‌ ، پاپوش ، کلاه ، دستکش و ... که  از جنس نخ باشند همراه داشته باشید. باقی لباس‌های نوزاد برای خروج از بیمارستان و آوردنش به خانه را هم با توجه به فصل و آب‌وهوای محل زندگی‌تان انتخاب کنید.

از لوازم ضروری که لازم است مادر به همراه بیاورد پوشک است .حتماً از قبل پوشک باکیفیتی برای نوزادتان انتخاب کنید و تعدادی از آنها را با خودتان به بیمارستان ببرید. بعد از تولد نوزاد ابتدا کوچک‌ترین سایز پوشک یعنی سایز یک را نیاز دارید توجه داشته باشید سایزبندی‌ پوشک‌ها معمولا براساس وزن و اندازه بدن کودک شما انجام می‌شود اگر دوست دارید، چند زیرانداز یک‌بارمصرف نیز برای تعویض بهداشتی پوشک نوزادتان همراه داشته باشید. 

خرید اینترنتی پوشک نوزاد

حوله یا پتو نوزاد

زمانی که نوزاد به دنیا می آید پرستار او را در یک حوله یا ملحفه میپیچد بنابراین داشتن یک حوله یا پتو سبک مخصوص نوزاد در ساک لوازم نوزاد ضروری می باشد

دستمال مرطوب مخصوص نوزاد نیز که بو و عطر ندارد برای تمیز کردن بدن نوزاد خوب و راحت است. استفاده از دستمال مرطوب کودک و نوزاد باعث شده همه آلودگی‌ها را به‌سرعت پاک و حساسیتی نیز برای پوست حساس کودکان و نوزادان ایجاد نخواهد کرد. همچنین این نوع دستمال‌های مرطوب، دارای خواص ضدعفونی بوده و مواد مغذی برای پوست در آن‌ها وجود دارد؛ به همین دلیل می‌توانند مانع از ایجاد بیماری‌های پوستی در کودکان و نوزادان شده و پوست آن‌ها را همواره لطیف نگه می‌دارند.

به دلیل کاربرد گسترده‌ای که انواع دستمال مرطوب نوزاد و کودک دارد؛ برندهای مختلفی وجود دارد این  برندها تلاش می کنند تا با تولید انواع دستمال‌های مرطوب، نیاز افراد مختلف را برطرف کرده و محصولاتی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را تولید کنند. مشهورترین برندهای تولیدکننده این نوع دستمال عبارت‌اند از: دستمال مرطوب چیکو ، دستمال مرطوب دکتر براون ، جانسون ، بی بی سیل و ... نیز می باشد . 

راهنمای خرید اینترنتی دستمال مرطوب نوزاد

این وسیله جزء وسایل ساک زایمان شما نیست، ولی لازم است آن را همراه داشته باشید. کریر را با کریکات اشتباه نگیرید، چون کریکات فقط یک ساک معمولی برای حمل نوزاد است. کریر یک محل امن در خودرو برای نوزاد شماست که باعث میشود راحت تر کودک خود را جابجا کنید.

کریر در واقع صندلی مخصوص حمل نوزاد است که  به عنوان صندلی مخصوص کودک در خودرو نیز یاد می شود. این مدل از صندلی های نگه دارنده نوزادان سبب راحتی بیشتر والدین و خصوصا مادرانی می شوند که پیوسته با خود نوزاد دلبندشان را جا به جا می کنند و می خواهند در هر شرایط زمانی و مکانی فرزندشان با آنان همراه باشد.کریر نوزاد را می توان به صورت تک و هم به صورت سرویس همراه با کالسکه نوزاد خریداری شود 

یک وسیله ی کاربردی برای آغوش گرفتن نوزاد شما می باشد که حس آرامش و امنیت را برای کودک تازه متولد شده تان ایجاد میکند. قنداق کردن به معنی پیچیدن نوزاد در یک پارچه است که در گذشته به شکلی محکم و گاهی حتی با استفاده از پتو ها یا پارچه‌های ضخیمی انجام می‌گرفت بنابراین یکی از مهم ترین مزیت هایی که قنداق کردن نوزاد دارد این است که از دست و پا زدن بی‌دلیل نوزاد جلوگیری کرده و از اینکه نوزاد به صورت خود آسیب برساند، جلوگیری می‌کند. 

برای اطلاع و مشاهده نکات مربوط به خرید قنداق نوزاد اینجا کلیک کنید 

شیرخشک

ممکن است زمانی که نوزادتان به دنیا میاید از خوردن شیر مادر امتناع کند به همین خاطر داشتن شیر خشک در ساک لوازم نوزاد توصیه می شود همچین ممکن است مادر شیر کمی داشته باشد و یا به راحتی نتواند شیر خود را به کودک بدهد بنابراین داشتن یک شیردوش می تواند به او کمک کند 

خرید اینترنتی شیرخشک نوزاد

شیشه شیر یکی از ضروری‌ترین وسایلی است که باید در زمان خرید سیسمونی به آن فکر کنید. در صورتی‌ که برای نوزاد مجبور به استفاده از شیر خشک شویم، لازم است این وسیله را نیز به همراه داشته باشید. شیشه شیر ها در انواع برند های مختلفی می باشند انتخاب یک شیشه شیر خوب برای نوزاد تازه متولد شده نیازمند به دقت و آگاهی می باشد با استفاده از این وسیله می‌توانید شیر را به مدت بیشتری نگهداری کنید. همچنین در زمان رفتن به تفریح یا مهمانی و یا در مکان‌های عمومی مشکلی برای شیر دادن به بچه نخواهید داشت. اما در زمان خرید شیشه شیر بچه باید دقت زیادی را به کار بگیرید. زیرا شیشه شیر نوزاد به‌طور مستقیم با سلامتی او در ارتباط است. بنابراین باید بهترین گزینه را برای او انتخاب کنید.

خرید اینترنتی شیشه شیر نوزاد

برای مشاهده نکات بیشتر و همچنین نحوه ی

انتخاب شیشه نوزاد اینجا کلیک کنید

ناخنگیر نوزاد

از آنجایی که نوزادان بعد از تولد عادت به لمس دائم صورت خود دارند و کنترلشان روی دستشان کم است، اگر ناخن هایشان را کوتاه نکنید، ممکن است به خود آسیب بزنند. شاید بهترین زمانی که باید ناخن ها را کوتاه کنید، هفته ای یک بار است. اگر این زمان بیشتر شود، با خراش های جدید روی صورت کودک مواجه می شوید.جالب است بدانید که برخی از کودکان با ناخن‌های بلند به دنیا می‌آیند. اگر ناخن نوزاد واقعا بلند باشد، در ابتدا کمی ناخوشایند به نظر می‌رسد. به همین جهت لازم است مادر پیش از آنکه نوزاد صدمه‌ای به خود وارد کند، آن را به کمک همراه کوتاه کند. 

نوزادان دارای پوست بسیار نرم و لطیف و حساسی نسبت به بزرگسالان هستند.  این نرمی و لطافت علت های مختلفی از جمله در معرض آفتاب و آلودگی نبودن، میزان چربی و رطوبت کمتری می باشد خشکی پوست کودکان در زمستان افزایش می یابد و استفاده از بهترین کرم های مرطوب کننده صورت و بدن کودک موثر ترین راه حل برای جلوگیری از خشکی پوست در آنها می باشند. 

پوست نوزاد تازه متولد شده هم نیازمند به رطوبت رسانی است ، برای جلوگیری از خشکی و زبری پوست نوزاد، پس از هر بار تعویض پوشک بهتر است بدن نوزادتان را مرطوب کنید

 

لیست مدارک لازم مورد نیاز برای تولد نوزاد در بیمارستان

علاوه بر وسایل نوزاد برای بیمارستان که  ذکر شد شما نیاز به همراه داشتن یک سری مدارک جهت پذیرش در بیمارستان هستید .این مدارک شامل موارد زیر است .

  1. شناسنامه و کارت ملی
  2.  برگه پذیرش بیمارستان
  3.  دفترچه بیمه
  4.  کارت بارداری
  5.  اولین و آخرین سونوگرافی
  6.  آزمایش های انجام شده

 

 محصولات بیان‌شده کاربردی‌ترین و در عین‌ حال ضروری‌ترین لوازمی است که امکان دارد مادران به آن‌ها احتیاج پیدا کنند. تنها نکته‌ای که لازم است مادران به آن توجه کنند آشنایی با انواع مدل و برندهای فعال برای خرید هر محصولی است.در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید به فروشگاه نی نی لازم مراجعه کنید و یا در صورت داشتن هرگونه سوالی می توانید با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واحد فروش

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم